اخبار و مقالات

آگهی‌ها

کالاها

شرکت‌ها

استیک اسید (Acetic Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

دی اتانول آمین (DEA)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

سدیم کربنات (Sodium Carbonate)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اسید نیتریک (Nitric Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اتیل گلیکول (Ethyl Glycol)

فروشنده: :  پترو نیکا اکسیر ملل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphat)

فروشنده: :  کیمیا تجارت تات

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

قیر (Bitumen)

فروشنده: :  VECTAL OIL

1   تن تماس بگیرید   
سفارش خرید

متانول (Methanol)

فروشنده: :  مهرادکو

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

اتیل گلیکول (Ethyl Glycol)

فروشنده: :  پترو نیکا اکسیر ملل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphat)

فروشنده: :  کیمیا تجارت تات

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید
از سوی سخنگوی مرکز مبادلات ارزی:

میزان ارز پرداختی مبادله‌ای به دانشجویان غیربورسیه اعلام شد

میزان ارز پرداختی مبادله‌ای به دانشجویان غیربورسیه اعلام شد

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور خبر داد: میزان ارز پرداختی به نرخ مبادله‌ای به دانشجویان غیر بورسیه( مقطع فوق لیسانس وبالاتر) با توجه به تامین اسکناس صورت گرفته توسط بانک مرکزی از تاریخ نوزدهم مهرماه تا 24 اسفند ماه معادل 260 میلیون و 360 هزار دلار است.

صمد کریمی با بیان این مطلب افزود: از این مبلغ معادل 240 میلیون و 500 هزار دلار(92.4 درصد) توسط بانک تجارت به عنوان بانک عامل پرداخت شده است.

وی گفت: بانک سامان نیز با سهمی برابر با 7.6 درصد معادل 19 میلیون و 800 هزار دلار جهت تامین ارز دانشجویان فوق‌الذکر پرداخت کرده است.

سخنگوی مرکز مبادلات ارزی کشور با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه تا پایان بهمن ماه بهبود چشمگیری در مرکز مبادلات ارزی حاصل شده که می‌توان به چهار برابر شدن تعداد ثبت سفارش‌های پذیرفته شده و پنج برابر شدن مبلغ ارز تخصیصی در برخی از روزها اشاره کرد گفت: نوسانات نرخ ارز در بازار بین بانکی حدود یک پنجم نوسانات آن در شبکه صرافی‌های مجاز است.

کریمی گفت: شاخص‌های عملکرد مرکز مبادلات در اسفند ماه در مقایسه با شاخص‌های عملکرد از ابتدای مهر ماه تا پایان بهمن ماه بهبود چشمگیری یافته است.

خبرگزاری ایسنا

نظرات (22) کاربر عضو:  کاربر مهمان: 
هم شناسه نظر: 89469 28 اسفند 1391 - 14:33

در وضعیتی که دستمزد کارگر 400 وکارمند حداکثر600 تومنه و خیلی خانواده شب عید با مشکلات اقتصادی دارن دست وپنجه نرم میکنن و با سیلی صورتشون سرخ نگه داشتن وحتی یه مسافرت معمولی هم نمیتونن برن این تتمه ارز رو هم بدین به یه سری که اکثرشون جزو اقشار مرفه بی درد هستن وتنها قابلیتی که دارن خرج کردن پول بابای پولداره نمونه اش رو ما تو فامیل داریم طرف 10تا خونه داره گل پسرش چون نتونست اینجا دکترا قبول شه فرستادتش اونور ونمیدونین برای گرفتن به قول خودش این چندر غاز ارز از همه بیشتر تقلا میزنه

ادامه
نکته شناسه نظر: 89470 28 اسفند 1391 - 14:35

من به شخصه راضی نیستم که پول نفت که متعلق به همه ملته خرج عشق وحال وتحصیلات عالیه درصد کمی از جامعه بشه به خدا که این پول حرومه

ادامه
علی شناسه نظر: 89471 28 اسفند 1391 - 14:38

درستی یا نادرستی خبر پای کسی که این حرف رو زده اما اینقدر گرفتن ارز مسافرتی یا دانشجویی دشواره که کمتر کسی حاضر میشه وارد کارهای اداریش بشه,آخرشم با منت و کلی بد اخلاقی میخوان چند صد دلار پول بدن.کسایی که پارتی دارن خوبه براشون!!

ادامه
معترض شناسه نظر: 89472 28 اسفند 1391 - 14:44

در حالی خیلی از فارغ التحصیلان داخلی مجبور هستند برای تامین خرج زندگی حداکثر بعد از گرفتن لیسانس وارد بازار کار بشوند وبا حقوق های های نازل مشغول به کار شوند بیت المال به جای مصرف برای بهبود این خیل اکثریت خرج آن دسته از افرادی میشود که اصلا نمیدونن سختی چی هستش واگر تا دکترا که هیچ تا 20 سال دیگر هم ادامه تحصیل بدهد چنین مشکلاتی رو ندارند کلا همه چی ما باید به هم بیاد .....

ادامه
13 شناسه نظر: 89473 28 اسفند 1391 - 14:49

دارو هایی که برای مریضی ms ویا بیماران دیالیزی داروخانه 13آبان وهلال احمر میده به علت کمبود ارز چند برابر شده حالا این مریض ها که با لین قیمتا هم دارو گیرشون نمیاد برای گرفتن ارز واجب ترند یا دانشجوی خارج از کشور که اصلا معلوم نیست بعد تحصیلش برگرده یا نه؟؟؟؟؟؟

ادامه
K7 شناسه نظر: 89499 28 اسفند 1391 - 21:58

وای بر مردم این کشورِ ثروتمند که به روزی افتادیم که هرکس مجبوره به فکر خودش باشه و این بگه چرا اون بگیره اون بگه چرا این بگیره.

ادامه
م شناسه نظر: 89509 29 اسفند 1391 - 4:30

کاربر "هم" شما مشکلات اقتصادی رو چرا تقصیر دانشجو های خارج از کشور میدونید؟ از کجا میدونید همه از اقشار مرفه هستند؟ همین کسایی که میگین 10 تا خونه داره خون من و تورو دارن میخورن برو از اونا شکای کن همون ها با کلی پارتی میتونن همین ارز رو بگیرن .
اگر تونستید بیاین اینور و از نزدیک مشکلات دانشجوها رو نگاه کنید , الان میگین خوب نمیرفتن ولی مطمئن هستم شما هم راه خروج از کشور رو پیدا میکردید یک لحضه هم دریغ نمیکردید و میرفتید .
من و امثال من ار کشور خارج شدیم به دلیل تحصیل الان در کشوری هستیم که اجازه ی کار داریم و با همین حقوقی که میدن داریم زنگیمون رو با بهترین امکانات میگذرونیم و درسمون رو هم میخونیم و هیچ نیازی به اون ارز نداریم شما میتونی برو بگیر.
مطمئن باش همین امکاناتی که داری هم به لطف کسایی بوده که خارج از کشور تحصیل کردن.

کاربر "نکته" پول نفت مال همه ی ملت؟ همه ی ملت؟ یک بار دیگر به جمله ای که نوشتی فکر کن.
و برای کلمه ی عشق و حال که نوشتی , ار کجا دیدی؟ الان میگی شنیدم "شنیدن کی بود مانند دیدن" دوست عزیز شما اگر کسیرو در شرایط خاصی دیدید مطمئن باشید اون شخص خودش خاص خاص هست و با 99 درصد بقیه فرق میکنه. و در مورد حرام باید بگم که شما معنی حرام رو نمیدونید بهتر به دیالوگ معروف فیلم "گشت ارشاد" یک نگاهی بندازید.

کابر معترض من یکی از همین فارغ التحصیلان هستم و متاهل هم میباشم بعد از فارغ التحصیلی دیدم بهترین حقوقی که شرکت ها به من میدن 600 تومن هست از 8 صبح تا 8 شب و این پول برای تامین زندگیم کافی نبود من تحقیق کردم دیدم در همین کشوری که الان هستم با کار پاره وقت از این بهتر گیرم میاد و میتونم ادامه تحصیل هم بدم پس به فکر راه حل باید باشید.
"اکثریت خرج آن دسته از افرادی میشود که اصلا نمیدونن سختی چی هستش" من نمیدونم شما چرا یک عده ی خاصی رو اکثریت مینامید.
سختی رو همه ی ما میدونیم چیه و توصیه میکنم بهتون اتفاقات اخیر رو یکبار دیگر مرور بکنید تا بدونید بیت المال کجاست.

کاربر "13" کمبود ارز؟ چرا باید کمبود ارز داشته باشیم؟ چرا باید دارو نداشته باشیم؟ چرا به این نکته از زندگی رسیدیم؟ به اینها فکر کنی نه به ارز دانشجویی.
"معلوم نیست برگردند یا نه" در مورد این باید بگم که تا وضعیت کشور اینجوری هست بر نمیگردم پون الان در قرنی هستیم که انسان برای خودش امنیت ارامش جست و جو میکنه و ابن متاسفانه در ایران نیست .
شما صبح که از خواب پا میشید میگید امروز چی میتونه گرون شده باشه؟ ما میگیم امروز چی ارزون شده بریم بخریم. شما به فکر این باش خدایی نکرده چیزیم بشه چیکار میکنم پول هم کم دارم ما اینجا به عنوان دانشجو این مشکل رو هم نداریم چون درمان مجانی هست. با کار پاره وقت زندگی خوبی دارم با تمام امکانات روز دنیا بدون هیچ استرسی ببین اگر روزی برسه که تمام وقت کار کنیم چی میشه ولی اگر شرایط کشور به حالت ایده ال برگرده شاید برگردیم.

من این متن رو برای این نوشتم که چون وقتی کسی میگه اره دیگه حال میکنین اونور ناراحت میشم.
بعله حال میکنیم ولی نه حالی که شما فکرش رو میکنید بعله حال زندگی با ارامش و بدون استرسی که داریم رو میکنیم نه چیز دیگر.
تمام.

ادامه
haje شناسه نظر: 89534 29 اسفند 1391 - 14:16

با نظر "م" کاملا موافقم.دوستان عزیزلطفا کمی با انصاف نگاه کنید.

ادامه
زحمتکش شناسه نظر: 89536 29 اسفند 1391 - 14:30

آقا یا خانم "م":
ارز دارو و خودکار و دفتر و لپ تاپ دانشجوهای داخل اول باید کامل تامین بشه بعد ارز دانشجوهای خارجی ولاغیر.

ادامه
علی شناسه نظر: 89543 29 اسفند 1391 - 15:52

تنگ نظر نباشید ... ارز دانشجویی حجم بالایی نیست ... ضمنا در راه اموزش و فرهنگ خرج میشه ...از 100 تا دانشجو 10 تا از انها هم به درد مملکت بخورند هزینه کل ارز هایی که دادند به مملکت بر می گرده ... باید به کسانی که جنس بنجل چینی و یا کالای لوکس وارد می کنند و تولید را سالهاست از بین بردند ارز مبادله ای نداد... ادش به خیر یک زمانی تولید پارچه کفش ظروف وغیره تو ایران خوب بود ... الان اکثر کارخانه ها ورشکست کردند ..

ادامه
ی شناسه نظر: 89545 29 اسفند 1391 - 16:15

کاش بجای اینکه این پولو به این مرفهین بی درد بدهند. به بیمارای ایرانی میدادن!!!

ادامه
iran شناسه نظر: 89552 29 اسفند 1391 - 21:4

چرا همه چیز را با نگاه بدمیبینم.من دانشجوخارج بودم و ارزهم گرفتم و اکنون در مملکتم مشغول خدمت هستم.پیشرفت مملکت به توسعه نیرو انسانی است.جانم فدای ایران

ادامه
امیدوار شناسه نظر: 89558 29 اسفند 1391 - 22:21

با نظر "م" کاملا موافقم.
کسایی که مخالف هستند بهتر هست برند با مشکلات اصلی مخالف باشند نه این مساله.

ادامه
مانی شناسه نظر: 89570 30 اسفند 1391 - 10:7

کاربر م من هم متل شما بورس دارم و هرگز دنبال ارز دانشجوی نرفتم و نمی روم کسی که باسواد باشد نیازی به ارز دانشجویی ندارد بالاخره یک TA یا RA می گیریم و خرجمان در می آوریم . متاسفانه خیلی از بچه ها با اینکه بورس دارند مدارک دستکاری می کنند و ارز دانشجویی را می گیرند

ادامه
راه شناسه نظر: 89594 1 فروردین 1392 - 2:51

آقا کسایی هم که گرفتن پولش رو دادن مفتی نبوده که . چرا گیر دادین به این مساله . مشکلات اصلی یادتون رفته؟ ارز دانشجویی هست فقط مشکل؟

ادامه
س شناسه نظر: 89605 1 فروردین 1392 - 15:30

آقا یکی به قراردادهای چند صدهزار دلاری بازیکنای پرسپولیس و استقلال و حقوقهای اونا گیر بده که نهایتا هیچ منفعتی هم واسه کشور ندارن نه به یه مشت دانشجو که بعدا به درد مملکت میخورن

ادامه
هموطن شناسه نظر: 100706 29 خرداد 1392 - 8:3

وظیفه هر کشوری تامین نیروی تحصیلکرده در سطح شماره یک دنیاست. ما برای پیشرفت به افرادی احتیاج داریم که خودشونو در عرصه های بین المللی نشون دادن . اگه همین افراد نبودن الان دانشگاههای دولتی ما که خیلی هم بهشون مینازیم فاقد استاد بودن. البته این رو هم قبول دارم که باید ارز دانشجویی رو فقط به دانشجویانی اختصاص داد که دانشگاه محل تحصیلشون سطحش از دانشگاههای ایران بالاتر باشه نه به دانشجویان دانشگاههای ... . در اینصورت ما بودجه مملکتو خرج کسی کردیم که عرضه قبول شدن در دانشگاههای ایرانو نداشته حالا رفته یه جایی و خونوادشم پز میدن که بچه ما داره فلان جا درس میخونه. من خودم در ایران در یکی از دانشگاههای دولتی تهران لیسانس گرفتم حالا هم اومدم در دانشگاهی مشغول تحصیل شدم که جزو پنجاه دانشگاه برتر جهانه. من حتی اگه یه روزی هم برنگردم ایران حداقل دارم بعنوان یه ایرانی اسم ایرانو بلند میکنم و مایه سرافکندگی بقیه ایرانیا نیستم ولی الویت اولم برگشتنه.
با آقای س هم کاملا موافقم ، اکثر فوتبالیستا و هنرپیشه ها رقم های نجومی بابت بازیشون میگیرن درحالی که نه از اخلاقیات چیزی حالیشونه و نه سواد دارن. واقعا چرا باید دستمزد مثلا یه فوتبالیست میلیاردی یا چندصد میلیونی باشه ؟ کدام استاد دانشگاه یا پروفسور در ایران داره انقد دستمزد میگیره که اینا میگیرن ؟ اگه بازیشون انقد خوبه ( که نیست ) برن خارج این پولا رو از تیمای خارجی بگیرن مثل آقای دایی یا مهدوی کیا و ... که هم ارز وارد مملکت کردن هم تا حدودی از فرهنگ و تمدن ایرانی دفاع کردن.
به امید ایرانی مرفه و ثروتمند

ادامه
محمد شناسه نظر: 102276 5 تیر 1392 - 19:24

تق تق.حسودا برین خونه هاتون.متاسفم واسه قشر حسود جامعه که چشم دوختن به ماهی 400 دلار.زندگی کردن با 400-500 دلار خودش یه هنره که شماها ندارین.

ادامه
یه آدم مهربون شناسه نظر: 103227 13 تیر 1392 - 13:6

سلام دوستان
من به این دعواها کاری ندارم. کسی میدونه مقدار ارز دانشجویی چقدره و هر ماه میدن یا هر ترم یا هر سال ؟ در ضمن به چه قیمتی میدن یعنی دلار بصورت دانشجویی ارزونتر فروخته میشه به دانشجوها ؟ به کجا باید مراجعه کرد ؟

ادامه
alii شناسه نظر: 114553 28 آبان 1392 - 14:1

به برادر من که دانشجو دکترا در کاناداست و متاهل هست 36 هزار دلار امسال تعلق گرفت و اصلا هم قصد بازگشت به ایران هم نداره به نظر من این امتیازهارو به کسایی بدن که قصد بازگشت و خدمت به وطنو دارن و در قبالش وثیقه بگیرن مثل وام بانکی

ادامه
صادق شناسه نظر: 136525 4 مرداد 1393 - 16:19

برادران عزیز اگه به این دانشجویان عزیزی که غم غربت و تنهایی رو تحمل می کنند ارز تزریق نشه اولین کسی که ضرر میکنه قشر ضعیف و متوسطه چرا که پس از بازگشت و خدمت این عزیزان در کشور سود واقعی مشخص میشه پس بیاید از این فرهیختگانه وطن پرست حمایت کنیم

ادامه
صادق شناسه نظر: 136527 4 مرداد 1393 - 16:31

همه که برای عشق و حال نمیرن یکیش خود من از قشر فقیر جامعه هستم اما برای تحصیل میرم المان به نظر شما دولت نباید از ما حمایت بکنه مگه ما چه گناهی کردیم

ادامه
ارسال نظر
حداقل 3 کاراکتر وارد نمایید.
ایمیل صحیح نیست.
لطفاً پیوند مرتبط را کامل و با http:// وارد کنید
متن نظر خالی است.

wait...