اخبار و مقالات

آگهی‌ها

کالاها

شرکت‌ها

استیک اسید (Acetic Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

دی اتانول آمین (DEA)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

سدیم کربنات (Sodium Carbonate)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اسید نیتریک (Nitric Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اتیل گلیکول (Ethyl Glycol)

فروشنده: :  پترو نیکا اکسیر ملل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphat)

فروشنده: :  کیمیا تجارت تات

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

قیر (Bitumen)

فروشنده: :  VECTAL OIL

1   تن تماس بگیرید   
سفارش خرید

متانول (Methanol)

فروشنده: :  مهرادکو

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

اتیل گلیکول (Ethyl Glycol)

فروشنده: :  پترو نیکا اکسیر ملل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphat)

فروشنده: :  کیمیا تجارت تات

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

گزارش تصویری: هیوندای النترا

به گزارش ارانیکو یکی از خودروهایی که اخیرا وارد بازار کشور شده هیوندایی النترا یا همان آوانته خودمان است که این بار با نام و ظاهری جدید وارد بازار ایران شده است. این خودرو از یک موتور 1800cc با قدرت 150 اسب بخار بهره می برد و در حال حاضر با قیمتی حدود 105 میلیون تومان در ایران عرضه می شود.

 

 

 

 

 

 

  • مطالب مرتبط
نظرات (35) کاربر عضو:  کاربر مهمان: 
علی شناسه نظر: 116881 16 آذر 1392 - 21:16

بنظر شما با 36 میلیون تومان اینو بخرم یا ال نود ؟؟

ادامه
حامد شناسه نظر: 116882 16 آذر 1392 - 21:28

اگه دلار 1500 بود و گمرکی پایین تر میشد با 30 تومن این ماشینو خرید .اما نه ....ما باید همین قراضه های وطنی رو اونهم تو نوبت باشیم تازه با کلی منت سوار شیم .اگه اینارو نشون ندین بهتره

ادامه
بیژن شناسه نظر: 116883 16 آذر 1392 - 21:40

هیوندای و کیا را وقتی سوارش شدی میگی صد رحمت به سمند!!!!!!
فقط پول آپشن میدی!!!!

ادامه
کورش شناسه نظر: 116885 16 آذر 1392 - 22:52

تو کربلا تاکسى

ادامه
محمد شناسه نظر: 116886 16 آذر 1392 - 22:59

هیوندای واقعا ابروی ادما میبره، فقط ژاپن

ادامه
meysam kazemi شناسه نظر: 116887 16 آذر 1392 - 23:13

متاسفانه ما ایرانیا چون ماشین های خوب سوار نشدیم بدلیل قیمت بسیار بالاشون که بعلت انحصار خودروسازی دولتی و سوبسیدهای بیجا که فقط باعث درجا زدن و غقب موندگی هرچه بیشتر شده نه تولید ملی نمیتونیم منطقی قضاوت کنیم یعنی یک ماشین از لحاظ فنی اپشن ایمنی مصرف و قیمت و کیفیت رو مورد بررسی و نقد قرار بدیم وقتی تو یه برنامه خودرویی شاهدیم که حتی به بزرگان خودرو ساز نیز ایراد وارد میکنند حال چه توقعی از یه خودروساز کره ای که سابقه تولید خودرو اقلا نصف صنعت ما عمر داره دارید انصافا پیشرفتشون قابل تحسین ولی صد افسوس که ارزش پول ملی ما برای داشتن و امتحان کردن و نقد یا تعریف بجا از محصولات روز دنیا محلی برای این کارا نذاشته جز یه عده خاص و معدود ولی اینو قطعا میگم به اون دوستمون که میگه صد رحمت به سمند واقعا ایا اینطوره دوست عزیز ماشین سال 2013 با تکنولوژی نسل اول انژکتور رو با مصرف صدی 8 الی 11 با ماشینی که حداقل مصرف سوختش یا تعداد ایربگاش یا خیلی چیزای دیگش بهتر از تولیدات داخل هست مقایسه میکنید؟؟؟؟؟؟؟

ادامه
هوندا یا هوندای؟ شناسه نظر: 116889 16 آذر 1392 - 23:26

فکر کنم هوندا بهتر از هوندای باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارانیکو از هوندا هم بزار

ادامه
بیژن شناسه نظر: 116891 17 آذر 1392 - 0:8

گفتم که شما از ماشین فقط آپشن میشناسی!!!! یا بقول دوستمون سقف پاناروما!!!!!!
فورج و ریخته‌گری و جوشکاری و ... بدنه و موتور یک ماشینو می سازد.
ایربگ که بگو 20 تا رو سمند واسط بزنند.

ادامه
به کاظمی شناسه نظر: 116893 17 آذر 1392 - 0:23

کمپانی مثل فیات که فراری و مزراتی و دج و کرایسلر و الفا رومئو را تولید می‌کنه یا فولکس واگن که دوستان گفتند خیلی زشته ولی بنتلی و بوگاتی و دوکاتی و پورش و مان و اسکانیای سوئد و لمبرگینی و آئودی و ... را تولید میکنه ، خودرو بمعنای واقعی کلمه را تولید میکنند نه ایربگ یا صندلی با ده حافظه یا ماساژور یا 10 اسپیکر ان وات یا چراغ زنون یا سیستم صوتی با ورودی آیپاد و .....

ادامه
لینک فولکس واگن زشت و بد!!!!! شناسه نظر: 116894 17 آذر 1392 - 0:32

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/content/en/brands_and_products.html

ادامه
سوری شناسه نظر: 116899 17 آذر 1392 - 8:1

تو تبریز با پلاک ارس 20 هزار دلار هستش

ادامه
رضا شناسه نظر: 116901 17 آذر 1392 - 8:33

ارانیکوی عزیز دلمونو خون نکن
یادش بخیر دوسال پیش سی تومن داشتم میخواستم 405 قراضه خودمو بفروشم یک ماکسیما بخرم بعدش گفتم بزار یکم ارزون بشه یه ماشین سیستم جدید و بهتر از ماکسیما بخرم
ولی احمدی نژاد سیاه بختمون کرد
الان تصمیم گرفته ام دو سه سالی کار کنم پولامو جمع کنم و 405 رو بفروشم یک پراید دست دوم تمیز بخرم لاقل بتونم از عهده هزینه بنزین اش بربیام و ماکسیما رو هم سعی می کنم در خواب ببینم اینم از یک مهندس مملکت ببین آخر عاقبتمون چی شد.

ادامه
جهانی شناسه نظر: 116904 17 آذر 1392 - 9:6

بهتر است ارانیکو با ارائه خودروهای روز پژو و رنو که با قیمتهای سرسام آور به دست ایرانیان خواهد رسید به رسالت حرفه ای خود عمل کند و خودروسازان خارجی را از لحاظ ساختارهای مالی و فنی و عملکرد آنها مورد بررسی قرار دهد تا در شرایطی که صنعت خودرو دارد شریک تجاری انتخاب می کند با دید منطقی وارد مذاکره شوند و مردم نیز آگاه شوند که خودروسازان بجای کیفیت و سرویس مناسب به مشتری صررفا به فکر سرکیسه کردن مشتری هستند و با خودروسازان ورشکسته وارد معامله می شوند.

ادامه
کارمند شناسه نظر: 116910 17 آذر 1392 - 10:1

ارانیکوجان ما توی نون شبمون موندیم به خدا!!!

ادامه
مجتبی شناسه نظر: 116912 17 آذر 1392 - 10:10

اولا شما مطمئن هستید که النترا همون آوانته است؟ پس اون النترا های مدل 94 که داشتیم چی بودن ؟؟؟
دوما درسته هیوندای و کیا سابقه طولانی و مهمی در تولید خودرو ندارن ولی طبق صحبت دوستمون میثم کاظمی نمیتونیم از پیشرفت چشم گیرشون صرف نظر کنیم چون به نظر من دارن سعی میکنن ماشین های خوب و گرون اروپائی رو خودشون با برند متفاوت و قیمت کمتر تولید کنن ، اگه دقت کرده باشید صندوق عقب آزرا دقیقا کپی شده از مرسدس بنز سی ال اس هست یا فرمون کیا سورنتو کپی شده از فرمون مرسدس بنز هست ، از بی ام دبلیو هم کپی برداری نکردن یا آئودی .... بنابراین هدف گذاریشون روی کشورهایی مثل ایران و فیس لیفت کردن سریع مدل های مختلف ماشین هاشون برای از دست ندادن بازار ایران خیلی هم منطقی به نظر میرسه ، کیفیت خیلی خوبی در حد ماشین های درجه یک اروپایی مسلما ندارن ولی وقتی برای یه ماشین مثل جنسیس گارانتی پنج ساله با کیلومتر نامحدود در نظر میگیرن یعنی اینکه مشتری رو جذب میکنن
در انتها هم عرض کنم که تو برنامه تخت گاز هفته پیش یه کیا seed رو با فورد مقایسه کرد ... تو خیلی از موارد مثل زیبایی و آپشن و سرعت و راحتی و غیره نه تنها قابل رقابت بود بلکه بهتر هم بود ، قیمت ش هم 5 پوند (؟) ارزون تر بود

ادامه
حسام شناسه نظر: 116914 17 آذر 1392 - 10:19

البته نظز بیژن درباره اینکه این همه پول واسه چند تا آپشن بیشتر از سمند محترمه ولی باید به این نکته دقت بشه که این ماشین برای طبقه اجتماعی متوسط و حقوق کارمندی ساخته شده و قرار نیست چیز لوکسی باشه ولی شرایط کشور باعث میشه که ما پول یک خودرو سوپر لوکس رو بابتش بدیم. در اصل این ماشین سمند کره هست.

ادامه
فرهاد شناسه نظر: 116917 17 آذر 1392 - 10:39

به شرط حذف گمرکی باز هم نمی تونبم ابن خودرو رو بخریم
ارزش واقعی پولمون همینه تازه اونم با اقتصاد نفتی!! اگر نفت رو از ما بگیرن که هر دلار میشه 30000 تومن!!

ادامه
قلی شناسه نظر: 116921 17 آذر 1392 - 11:22

یادش بخیر، چند سال پیش توی چابهار کار میکردم، یکی از ساکنهای همونجا یکی از اینا رو خریده بود، نمیدونست چجوری باید بهش بنزین بزنه
فکر کن .......

ادامه
شهرام شناسه نظر: 116925 17 آذر 1392 - 11:51

ماشین خوبیه ولی نه با قیمت 110 میلیون تومن. عوارض و گمرکی باید در حد معقول باشه تا رقابت بین تولید کنندگان داخلی و خارجی ایجاد بشه. تا کی میخوان به ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو باج بدن؟

ادامه
ali شناسه نظر: 116933 17 آذر 1392 - 12:23

الان دیگه وقتشه که صنعت خودرو به سمت خصوصی سازی واقعی پیش بره. فقط با رقابت که میشه به آینده صنعت خودرو امیدوار بود.
خودرو ساز های ما هم الان دیگه باید درس خوبی از همکاری با مستعمران پیر دنیا گرفته باشند و بهترین انتخاب در حال حاضر خودرو سازان ژاپنی هست که بهترین کالا رو در بالاترین سطح کیفیت و با قیمت مناسب وارد بازار میکنند.
از موفقیت اونها معلومه که کارشون درسته.
خسته شدیم از بس سوار خودروهای بد کیفیت، کم آپشن و پر خرج اروپایی شدیم.

ادامه
نادر شناسه نظر: 116947 17 آذر 1392 - 12:59

شرمساریش برای ما ایرانیها که صنعت خودرو را ده-ها سال زودتر از کره-جنوبی شروع کردیم و صدها سال عقبتر از آنهاییم .

ادامه
قلی شناسه نظر: 116956 17 آذر 1392 - 13:14

ماشین خوبیه ولی تو کلاس 1800 سی سی خیلی گرونه، قیمت مناسب برای همچنین ماشنهایی حول و حوش 75 باشه خوبه. بیشتر از این نمی ارزه

ادامه
meysam kazemi شناسه نظر: 117069 18 آذر 1392 - 10:27

تشکر میکنم از دوستانی که زحمت کشیدن و در جواب بنده مطالبی رو بیان کردن ولی باید عرض کنم دوست عزیزی که میگی ایربگ اپشن حساب میشه 10 تاشو رو سمند بیا بزارن و اینا خبر داری واسه همین ایربگی که میگی چند ساله که کارخانجات با استاندارد درگیرن که به زور یکشو میزارن که اونم خیلی از مواقع کار نمیکنه و یا سالی چند نفر واسه همین محصول از دید شما اپشن ولی تو استاندارد روز دنیا ایمنی فعال خودرو کشته میشن به دوست دیگمونم که موضوع جوشکاری شاسی و بدنه رو عنوان کرده بودن عرض کنم که بازهم با سمند قابل مقایسه نیستن تولیدات اسیایی شما به درز بندی درهای ماشین های داخلی یه نگاه بنداز پس معلوم میشه حتی نمیتونن یه قالب یکسان برای همه تولیدات استفاده کنن و در رابطه با خودروهایی که نام بردینم عرض کنم که لامبورگینی یا مزراتی یا دیگر برندها توی دیگر کشورها هم لوکس به حساب میان پس این قیاس مع الفارقه هر چیزی نه فقط خودرو باید توی کلاس خودش مقایسه بشه که نتیجه درستی داشته باشه تو اینکه تولیدات اسیای شرقی (چین و کره) از کیفیت یا دوام کمتری نسبت به صنعت اروپا دارن شکی نیست ولی لطفا تاریخچه صنعتشونم مطالعه کنید که از کی شروع به تولید کردن و الان به اینجا رسیدن نه کارخانجات ما که 4 سال یبار زحمت میکشن و رودری و مه شکن عوض میکن اونم به بهانه افزایش قیمته بنده قصد بررسی فنی تخصصی خودرو تو یه سایتی که همه قشری مخاطب داره رو ندارم وگرنه حرف شما در رابطه با ایرادات این خودروهارو تو بعضی قسمت ها قبول دارم وقتی توی برنامه تاپ گیر به راحتی خودروی با ام و ایکس 6 رو به عنوان یه آفرود رد میکنن پس خیلی راحت میشه از همچین خودرویی ایراد گرفت ولی انصافا حقش نیست با سمند مقایسه بشه ا اینم بگم خود بنده هم سوار یکی از همین تولیدات ... وطنی هستم پس دفاع بیجایی از برند یا کشور دیگه نمیکنم فقط امیدوارم صنعت ما به خودش بیاد و مسیر درست و ادامه بده نه روند فعلیشو

ادامه
بیژن شناسه نظر: 117323 19 آذر 1392 - 23:10

من هدفم روشن کردن آدمایی بود که گول ظاهر این ماشینا را می خورند
ببین با 105 تومن میشه یه تویوتا کرولا ژاپنی خرید!!!!
ماشین کم استهلاک هزینه کمتر واسه مملکت داره.

ادامه
احمد میرزایی شناسه نظر: 119574 18 دی 1392 - 13:13

الانترا حرف نداره. قیافه وحشی و امکاناتی که داره بی نظیره. معمولا اونایی که پولش رو ندارن بخرن یا میخوان تخریب کنن حرفهای بی اساس میزنن. من تازه خریدم 2014ش رو. بی نظیره بخدا

ادامه
حسین شناسه نظر: 121825 12 بهمن 1392 - 16:16

النترا خوبه عالی نیست

ادامه
علیرضا شناسه نظر: 124904 16 اسفند 1392 - 8:57

باسلام خدمت همه دوستان عزیز.بنده وارد این سایت شدم که نظر کاربران محترم در مورد النترا2014رو بدونم که آیا مشکل خاصی دارد یا خیر و اینکه بخرم یا نخرم ولی هرچه دیدم حرفهای سیاسی در موردخودروسازان ایرانی و خارجی بود .تجربه ثابت کرده که ایرانی هیچ وقت لایق بهترینها نبوده و نیست و صنعت خودرو سازی ما هیچ زمان تغییر خاصی نخواهد داشت چونکه هرچیزکه سیاسی شداز ماهیت اصلی خود دور می شودو اظهار نظر بنده هیچ تغییری در اصل موضوع نخواهد داشت .البته بنده هم اگر مسئولیتی در سطح کلان داشتم مطمئنا روال همین بود که هست !!!!!!!!

ادامه
سعید شناسه نظر: 125740 1 فروردین 1393 - 8:34

سلام به همه
نظر دوستان در مورد کیفیت کرولا ژاپنی قبول ولی وقتی خواستم بخرم هر دو ماشین تو بنگاه بود باور من نتونستم طراحی و آپشن به روز النترا رو کنار بزارم کیفیت هم خداییش زیاد پایینتر نبود ضمناً کرولا ساخت تایوان بود و بعضی هاش استرالیا و ... البته دلیل نمیشه و دوستان اکشن نکیرن لطفاً؛ نهایتاً عرض کنم حضورتون که النترا نیوفیس 2014 خریدم و ماشین خوبیه

ادامه
مصطفی شناسه نظر: 126704 23 فروردین 1393 - 14:44

من 3 ماه که خریدم قبلا" مزدا 3 n داشتم ولی النترا خیلی عالیه حرف نداره

ادامه
وحید سلطانی شناسه نظر: 133603 11 خرداد 1393 - 23:32

فقط فقط مزدا 3 نیو....رقیب نداره تو هم قیمتهای خودش

ادامه
علی شناسه نظر: 133956 17 خرداد 1393 - 23:8

قیمتش چه قدره ؟

ادامه
فرزاد ج شناسه نظر: 144011 8 آذر 1393 - 22:21

من که راضیم شدیدا.فقط النترای من سنسور جلو نداره...دیگه هیچ کم نداره.شک نکین که حرف نداره.من ژاپنو قبول دارم ولی اگه بازم بخوام بخرم النترا میخرم.انقدر چیزای خوب داره که از خرید تویوتا منصرف بشی

ادامه
فرزاد شناسه نظر: 148035 1 بهمن 1393 - 3:12

سلام.لطفا بدون تعصب صحبت کنین............النترا رو من دارم کرولا هم داشتم.فنی النترا شاید بهتر باشه که هست ولی باور کنین که النترا انقد چیزای خوب داره که هرکسیو متقاعد کنه از تویوتا بگذره......من نه از موتور یا ....هیچ ایرادی ندیدم.واقعا نسبت به قیمت البته در بازار امروز ودر مقایسه سایر قیمتها النترا .میارزه.....واقعا اگه کسی تو این قیمتها میخاد بخره.النترا پشیمونش نمیکنه...ضمنا تنها راه واقعی شدن قیمتها اینه که تعرفه برداشته بشه و رقابت باشه با داخلیها....این تنها راهیه که قیمت خارجی بیاد پایین یا کیفیت داخل بره بالا.فقط رقابت عادلانه...الان واقعا انحصاریه تولید داخل.وحشتناکه

ادامه
حسین شناسه نظر: 186866 10 خرداد 1394 - 11:31

ما النترا 2015فول اپشن اش را داریم ازش خیلی راضی هستیم و سرعتش هم عالیه ما 225 تا رو باهاش رفتیم

ادامه
محمد شناسه نظر: 299829 2 فروردین 1395 - 16:49

به نظر شما با ۱۳۰ میلیون،کرولا بخرم یا النترا؟

ادامه
ارسال نظر
حداقل 3 کاراکتر وارد نمایید.
ایمیل صحیح نیست.
لطفاً پیوند مرتبط را کامل و با http:// وارد کنید
متن نظر خالی است.

wait...