اخبار و مقالات

آگهی‌ها

کالاها

شرکت‌ها

استیک اسید (Acetic Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

دی اتانول آمین (DEA)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

سدیم کربنات (Sodium Carbonate)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اسید نیتریک (Nitric Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اتیل گلیکول (Ethyl Glycol)

فروشنده: :  پترو نیکا اکسیر ملل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphat)

فروشنده: :  کیمیا تجارت تات

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

قیر (Bitumen)

فروشنده: :  VECTAL OIL

1   تن تماس بگیرید   
سفارش خرید

متانول (Methanol)

فروشنده: :  مهرادکو

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

اتیل گلیکول (Ethyl Glycol)

فروشنده: :  پترو نیکا اکسیر ملل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphat)

فروشنده: :  کیمیا تجارت تات

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید
حسینی اعلام کرد:

موافق ارز چند گانه نیستیم/ تامین مالی پایدار و غیرتورمی؛ گزینه اصلیارز 

موافق ارز چند گانه نیستیم/ تامین مالی پایدار و غیرتورمی؛ گزینه اصلی

سخنگوی اقتصادی دولت با بیان اینکه دولتمردان موافق ارز چندگانه نیستند، مدل تامین مالی پایدار و غیر تورمی در کشور را پیشنهاد کرد.

سید شمس الدین حسینی در مورد سیاستهای ارزی گفت: دولت همواره به دنبال این است که یک ثبات اقتصادی برای فعالان اقتصادی ایجاد کند و برای این امر برنامه ریزی داشته باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: در سیاست مدیریت نقدینگی تاکید بر کنترل پایه پولی است، از سوی دیگر افزایش سرعت گردش پول و افزایش بهره وری سرمایه مطرح است .
 
وی با تاکید بر اینکه دولتمردان موافق ارز چندگانه نیستند، تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشت که آیا در شرایط تحریم که با عواملی خارج از پارامترهای اقتصادی مواجه هستیم، سیاست‌های ارزی می تواند مشابه سیاست‌های ارزی شرایط عادی باشد یا خیر ؟
 
وزیر امور اقتصادی و دارایی بر نرخ رشد 8 درصدی در اقتصاد تاکید کرد و گفت: رسیدن به این رشد در بخشهای مختلف مستلزم در اختیار داشتن وجوه است .
 
سخنگوی اقتصادی دولت انجام برنامه های تامین مالی براساس مدل تامین مالی پایدار و غیر تورمی را پیشنهاد کرد و گفت: اگر غیر از این باشد، نمی توانیم نرخ رشد نقدینگی را مهار کنیم.
 
وی عنوان کرد: رشد نقدینگی مطلوب نیست، اما اتفاق می افتد، بنابراین باید راهکار مناسب برای تامین مالی پایدار و غیر تورمی برای اقتصاد در زمینه های مختلف ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

  • مطالب مرتبط
نظرات (71) کاربر عضو:  کاربر مهمان: 
موصطفا شناسه نظر: 9606 20 خرداد 1391 - 13:1

جناب آقای حسینی،

شما خود زورو هستین! دلار 1810 و بوی شیب تند افزایش نرخ ارز دولتی به مشام میرسد!

با تشکر

ادامه
امیر شناسه نظر: 9607 20 خرداد 1391 - 13:5

فقط خدا میدونه چه خبره تو این مملکت...بیچاره مردم عادی

ادامه
محمدرضا شناسه نظر: 9608 20 خرداد 1391 - 13:5

باز شدن قیمت با یک گپ 30 تومانی با توجه به دره 1757 تومانی قبلی و همچنین پر نشدن کامل گپ امروز، احتمال اینکه قیمت تا 1850 هم بالا برود را زیاد کرده است

ادامه
علیرضا شناسه نظر: 9610 20 خرداد 1391 - 13:7

حالا موافق هم باشی 2روز میتونی مدیریت کنی برادر من؟؟؟؟

ادامه
خوش خیال شناسه نظر: 9613 20 خرداد 1391 - 13:17

چه بخوای و چه نخوای ما همیشه نرخ ارزمان چندگانه است.حالا شما حی مدل بدهید .مگر میشه این اقتصاد بیمار را درمانش کرد.هر چقدر هم پول تزریق کنید باز همان آش و همان کاسه!!
آقای وزیر محترم به نرخ رشد 8 درصدی با این وضعیت چگونه میخواهند برسند؟!
شماها که نمیتوانید سیاستهای ارزی خود را تنضیم کنید بهتر است به کر چاره آسانتری باشید!!!

ادامه
پوریا s شناسه نظر: 9614 20 خرداد 1391 - 13:19

تغییرات اونس / اگر اونس از سطوح مقاومت 1594 و 1600 عبور کند تا 1615 افزایش خواهد داشت و اگر سطوح حمایت 1575 و 1556 عبور کند احتمال کاهش تا 1529 وجود دارد ضمن اینکه به نظر میرسد به زودی جهش قیمت اونس تا 1715 اغاز خواهد شد که با شرایط فعلی تقاضا برای ارز و سکه قیمت ها با اونس 1715 به شدت بالاتر خواهد رفت !

ادامه
بهزاد شناسه نظر: 9616 20 خرداد 1391 - 13:21

خجالتم خوب چیزیه! دلار 1850 شده الان و داره میره بالاتر و آقایون در خواب خرسی تشریف دارند.

ادامه
پوریا s شناسه نظر: 9617 20 خرداد 1391 - 13:23

همانطور که روز جمعه عرض شد به دلیل بسته شدن اونس در بالای سطح حمایت 1575 و البته مقاومت ایجاد شده در اطراف قیمت فعلی سکه ( با توجه به افزایش تقاضا به دلیل مذاکرات مسکو ) احتمال افزایش قیمت دلار و رسیدن به بالای 1800 وجود داشت! که همین طور هم شد ! که البته با توجه به میزان تقاضا ( با فرض ثابت ماندن تقاضای فعلی/ و عدم ایجاد تقاضا های ناگهانی چرا که جهش های عجیب در قیمت ها به وجود خواهد اورد ) در اینصورت دو فرضیه برای دلار وجود دارد اول اگر اونس به بالای سطح 1600 برسد که احتمالا تا 1615 افزایش خواهد داشت در ان صورت با توجه تاثیر ان در دلار ازاد احتمال افزایش تا1865 تومان وجود دارد که با انتظارات تورمی که شکل گرفته است احتمال افزایش تقاضای بیشتر برای دلار و حتی رسیدن به سطح 1900 تومان هم وجود دارد البته چند روز بعد از رسیدن به 1860 تومان ! و فرضیه دوم که ثابت ماندن اونس بین سطح حمایت 1575 و سطح مقاومت 1600 است که اگر مدتی در بالای 1575 بماند امکان کاهش قیمت ضعیف می شود و جهش قیمت محتملتر خواهد بود ولی ممکن است این اتفاق در اواخر هفته رخ دهد که در انصورت دلار احتمالا حدود 1835 تا 1845 تومان خواهد بود و البته رسیدن به این سطح هم باعث جهش قیمت تا 1865 تومان خواهد شد ! و البته در هر دو حالت امکان اینکه قیمت سکه به 700تومان برسد زیاد است !

ادامه
رضا شناسه نظر: 9618 20 خرداد 1391 - 13:44

خوبه روت میشه از خونه بیای بیرون.خیلی.........

ادامه
آرش شناسه نظر: 9620 20 خرداد 1391 - 13:56

من میگم حسینی آخه چیکار کنه ؟ دست اون نیست که ؟ تحریم بین المللی مگه دست حسینی هستش؟ چیکار می تونه انجام بده؟ تنها کارش اینه که مثل اکثر مسئول ها بگه تحریم اثر ندارد. اما چندان هم بی تقصیر نبوده است. یعنی شاید میشه قبول کرد که اگر دلار از 1050 تومن به 1226 رسیده باشه نشان از بی کفایتی حسینی داره، اما حباب 1226 تا 1810 تومن 20% به خاطر اقتصاد 60% به خاطر اعمال سیاسیون و 10% به خاطر بازار و 10% به خاطر عملکرد ملت هستش. یعنی فقط حسینی مقصر نیست.

ادامه
یک شناسه نظر: 9621 20 خرداد 1391 - 13:58

جناب


علمداری

لطفن نظر خودتون رو بگین.


مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

ادامه
پروفسور شناسه نظر: 9626 20 خرداد 1391 - 14:20

بعضی ها که مثلا اسم خودشونو تحلیلگر و معامله گر گذاشتن در حالی که بزرگترین معامله زندگیشون خرید چیپس و پفک از بقالی محلشون بوده با این تحلیل های ضد و نقیض و به نعل و میخ زدنشون یک عده ادم کم اطلاع که بحر امیدی اینجا میانو تشنه اگاهی و تحلیل های هدفمند هستنو رسما سردرگم کردن.یه روز قبل از مذاکرات بغداد با حفظ سمت سیاستمدارم میشن و بادی به غبغب میندازن که ای جماعت چه نشسته اید دلار 1400 تومانی در راهه یه روز تحلیلگر یورو میشنو ارزی که طی دو سال اخیر بین 1/25 تا 1/45 در نوسان بوده نه روندی یکسره سقوطی داشته و نه صعودی رو ارز بسیار ضعیف به جهت روند نزولیش قلمداد می کنند و یه روز دیگه میگن نوسانات انس حالا حالاها مابین 1600 تا 1640 و الی اخر حالا زمانی که کل این به اصطلاح پیشبینی ها غلط از اب دراومده با کمال وقاحت میانو ادعا می کنن دیدید همونطور که عرض کردم چنین و چنان شد واقعا ما این همه رو رو از کجا اوردیم؟لزومی نداره ادم اینقده حرف بزنه و صرف دیده شدن اماره غلط به مردم بده یا حداقل اگه پیشبینیش اشتباه از اب در میاد و جرات پذیرش اشتباهشو نداره حداقل سکوت اختیار کنه و نیاد با اینجور ماست مالی کردنا به شعور مخاطبین توهین کنه.

ادامه
محمدرضا شناسه نظر: 9628 20 خرداد 1391 - 14:29

اگه یاد شما دوستان باشد آقای حسینی به عنوان وزیر اقتصاد مملکت و کسی که بورس را زیر نظر دارد در افتتاح نمایشگاه بورس امسال که در روز 16 اردیبهشت بود ساخص کا فعلی بورس را که الان 26300 است و مبنای آن کسر نکردن سود تقسیم شده شرکت ها از قیمت مورد محاسبه سهم در شاخص است با شاخص کل قبلی که سود از قیمت کسر می شد و همان قیمت تابلو برای محاسبه ملاک قرار می گرفت را مقایسه کردند و گفتند ببینید بورس ما چه رشدی کرده است بنده فردای همان روز که آقای صالح آبادی رئیس بورس ، دوباره به نمایشگاه آمده بودند و من خودم را به ایشان رسانده بودم عرض کردم که آقا این شاخص زیان های سهامداران را نشان نمی دهد پارسال اکثرا زیان کردند در حالی که این شاخص افزایشی بوده است عرض کردم اگر امکان دارد اجازه نشر عدد شاخص کل را بر مبنای محاسبات قبلی هم بدهید تا ما بتوانیم مقایسه واقعی انجام دهیم ایشان نه تنها صحبت های وزیر را اصلاح نکردند چیزی که جواب دادند این بود "این شاخص مگه خوب نیست؟" حالا دوستان چه انتظاری دارید حرف که کنتور نمی اندازد اگر بیاندازد هم تو مجلس رئیس جمهور میره و کنتور را صفر می کند

ادامه
آرش شناسه نظر: 9629 20 خرداد 1391 - 14:30

با پایان یافتن مذاکرات، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد، درباره امضای توافقنامه‌ای بر سر بازرسی از مراکز مورد نظر، با ایران به توافق نرسیده است. نماینده آژانس این مذاکرات را «ناامیدکننده» خواند.

ادامه
رضا شناسه نظر: 9633 20 خرداد 1391 - 14:48

اوضاع این مملکتو هیچ کس نمیتونه تحلیل کنه

ادامه
دلاردوست شناسه نظر: 9634 20 خرداد 1391 - 15:15

با بررسی روند افزایش 30ساله قیمت دلار در ایران می توان نتیجه گرفت بهترین سرمایه گذاری دلار است.پس تا دیر نشده حتی ماشین زیر پایتان را بفروشید و دلار بخرید .فقط دلار.این آقایان علمداری و موبایل کجا هستند؟

ادامه
habib شناسه نظر: 9636 20 خرداد 1391 - 15:22

باید دید که دلار به چقدر میرسد

ادامه
راستگو شناسه نظر: 9637 20 خرداد 1391 - 15:31

از ماست که برماست ! ببخشید که بی پرده صحبت میکنم ! کاری کردیم که فکر مکنند نفهم هستیم و هیچی نمیفهمیم و هر کس هر چیزی دلش بخواهد میگوید. البته شاید هم واقعا اینجووری هستیم

ادامه
max شناسه نظر: 9642 20 خرداد 1391 - 16:24

آقا از کیف برزنتیت چه خبر؟از وقتی این حرفو زدی دلم کبابه...

ادامه
مهسا شناسه نظر: 9643 20 خرداد 1391 - 16:28

اقای دلار دوست با این نوسان قیمت دلار هر کس که می خواد سکته کنه بهتره روی دلار سرمایه گذاری کنه ما که دیوونه شدیم

ادامه
مژگان شناسه نظر: 9644 20 خرداد 1391 - 16:42

پروفسور اصولا مقداری عقده ای تشریف داری همش گیر میدی به این و اون و خودت هم شدی معلم اخلاق. چند باره داریم میگیم بس کن دوباره مثل دیونه ها شروع میکنی عزیزم اینجا چت روم نیست . اگه خیلی واردی توهم تحلیلت رو بنویس . با دیگران کاری نداشته باش . دوستان شما نظر بدین ایا اینجا جای اینجور کارهاست ؟ شما بگین .

ادامه
الینا شناسه نظر: 9646 20 خرداد 1391 - 16:51

خسته شدیم دیگه هی دلار هی سکه هی نوسان بسه دیگه نمیتونید این اوضاع رو جمع کنید مردم جمعتون میکنن در آینده...

ادامه
پوریا s شناسه نظر: 9648 20 خرداد 1391 - 16:52

ظاهرا بیماری روحی برخی افراد قابل درمان نیست و با نام های مختلف به دنبال به حاشیه کشاندن دیگران هستند تا مشکلات روحی خود رو از این طریق تخلیه کنند و البته چنین بیمارانی اصولا قابل درمان نیستند و مثل یک تومور در وجودشان دوباره ایجاد می شود و کلا کسی که شش ماه دچار چنین مشکلاتی باشد و از یک سایت به سایت دیگه دنبال دیگران باشه مسلما معتاد به چنین مسائلیست ! هرچند میگن معتاد مجرم نیست بلکه بیمار است. ولی اصولا اعتیاد به بیماری های روحی که نمونه ان در برخی صحبت ها دیده می شود از اعتیاد به مواد مخدر هم بدتر است . به هر حال بنده برای اینکه رنج چنین موجوداتی تشدید هم بشه روزانه در این سایت تحلیل میگذارم تا ........ !

ادامه
yek irani شناسه نظر: 9651 20 خرداد 1391 - 17:8

مردم فقط بازیچه شدن ، یکی‌ از اونور دنیا تحریم می‌کنه ، یکی‌ از یه وره دیگه نظر منفی‌ میده ، و ما بیشتر و بیشتر تواین باتلاق بدبختی و گرونی و سردرگمی فرو میریم ، از هرچی‌ دلار و سکه و طلا و دلال حالم بهم می‌خوره

ادامه
مهدی شناسه نظر: 9653 20 خرداد 1391 - 17:21

پروفسور کلا گیر هستی . ده بارم هست داریم میگیم بی خیال ول نمیکنی . مگه شما از ما پرسیدی که فلان شخص باشه و فلانی نباشه که به جای ما هم نظر میدی ما خودمون میدونیم کی درست میگه . کی غلط به نظر من تو این سایت دوستانی مثل مهران و محمد رضا و پوریا بسیار بزرگوار هستند که تحلیلشون رو میگذارند و شما اگه دوست نداری برعکسش رو انجام بده لازم نیست به جای دیگران نظر بدی . دیگه هم تمومش کن اگه به قول مژگان عقده ای نیستی .

ادامه
پدرام شناسه نظر: 9654 20 خرداد 1391 - 17:26

چی شده دعوا سر چیه ؟ پروفسور باز چه معرکه ای راه انداختی .

ادامه
شهریار قهرمانی شناسه نظر: 9655 20 خرداد 1391 - 17:34

از دوستان عزیز و بزرگوار آقایان مهران -محمدرضا - پوریا به خاطر تحلیل های درستی که دراختیار من و دیگر دوستان میگذارند، کمال تشکر و قدردانی رو بجا میارم.
موفق و پیروز سربلند باشی.
2- دوستان عزیز : پروفسور-بانکداری - علمداری و... دنبال خود نمایی هستند و توجه شما (آقا مهدی و مژگان خانم و...) به نوشته های این اشخاص باعث میشه برای خودشیرینی به این سایت بیان و اظهار نظر کنند.اگر شما توجهی نداشته باشید خودشون رفع زحمت میکنند.

ادامه
موبایل شناسه نظر: 9659 20 خرداد 1391 - 17:42

دلار=1930 تومان
بازار تهران
شنبه ساعت 17

ادامه
موبایل شناسه نظر: 9661 20 خرداد 1391 - 17:47

دلار امروز 1860

ادامه
دلاردوست شناسه نظر: 9663 20 خرداد 1391 - 17:52

بچه ها این دعواها را بزارید کنار دلار دراین لحظه 1820تومانه.پس تا دیر نشده از پشت کامپیوترهایتان بلند شوید و بروید دلار بخرید .این دعواها سودی برای شما نداره فقط دلاره که سود داره .از ما گفتن بود

ادامه
مهدی شناسه نظر: 9666 20 خرداد 1391 - 18:5

شهریار جان درست میگی این افراد فقط میخوان خود نمایی کنند و عملا قصدشون اینکه که از بین دوستان تحلیلگر کسی اینجا نباشه تا نظر بده . شاید هم از طرف بانک مرکزی اینجا هستند .

ادامه
اصلانی شناسه نظر: 9667 20 خرداد 1391 - 18:11

با توجه به اعلام ناامیدی در مذاکرات ژنو و شکست قریب الوقوع مذاکرات مسکو, فقط چند روز تا وارد شدن شوک دلاری باقی است.من هم با نظر دوستان موافقم دلار بخرید .امروز با وجودتزریق دولتی , دلار 50 تومن بالا رفته .خدا به داد روزهای آینده برسه!

ادامه
ضد دلار شناسه نظر: 9668 20 خرداد 1391 - 18:13

جناب دلاردوست - دست از سر این بچه ها و دلار بر دار - هر چیز دیگه بخرن سودش بهتر و پاک تر از دلار

ادامه
مژگان شناسه نظر: 9670 20 خرداد 1391 - 18:18

دلار دوست راست میگی ولی خوب این پروفسور دوست داره دعوا درست کنه تا ما هواسمون پرت بشه ولی من تقریبا دو هفته است دلار خریدم و از دوستان تحلیلگر ممنونم تو قیمت خوبی خریدم .

ادامه
مهران تکنیکال شناسه نظر: 9673 20 خرداد 1391 - 18:23

دوستان عزیز یه نگاهی به صفحه اول ارانیکو و سایت مظنه بندازید و بعدش بزنید اون دست قشنگه را به افتخار پیش بینی من و محمد رضا ! دلار همین لحظه 1820 .
هی ما تحلیل تکنیکال کردیم و درست در اومد، هی دوستان گفتند تحلیل تکنیکال جواب نمیده و پیش بینی کردند و غلط از آب در اومد!
هی ما گفتیم روند صعودی شده و پیش بینی دلار 1820 تا 1830 کردیم، هی دوستان گفتند به دلیل عرضه سکه دلار نمی تونه بالا بره و پیش بینی 1650 کردند.
بعضی ها هم که پیش بینی کانال 1500 کردند و بعد که حرفهاشون اشتباه در اومد، پیش بینی های من و محمد رضا را زیر سوال بردند.
بعضی هم وقتی دلار 5 تومن ارزون شد یقه ما رو گرفتند که پس چی شد دلار 1820 تومنی؟! و تحلیل پشتک چشمکی کردند.
هنوز به تحلیل تکنیکال ایمان ندارید؟!
پیش بینی های من و محمد رضا با مشخص کردن هدف قیمتی با دقت زیاد انجام شده. بعضی دوستان هم پیش بینی افت می کنن و هم پیش بینی افزایش. و بعد چه افت بکنه و چه بالا بره می گن دیدین من راست گفتم!

ادامه
محمد علمداری شناسه نظر: 9676 20 خرداد 1391 - 18:28

همچین سونامی گرونی دوباره ایجاد میشه آنوقت همه اونها که عاشق دلار گران هستند متوجه حرف های من می شوند،
من بارها اعلام کردم مخالف صریح دلار گران هستم اما بارها هم گفته ام برای من فرقی نمی کند چون محصول تولیدی و وراداتی را به همان تناسب دفتر من می فروشد.
حالا آن دوستانی که عاشق دلار گران هستند به آرزوشون دارند می رسند.
اما فراموش نکنید این روزها خیلی سریع می گذرد خیلی سریع و همیشه انقدر بی ثبات نخواهد بود.
و هیچ درامدی که از این طریق باشد پایدار نیست به همان تناسب از بین خواهد رفت.
جدیدا اصلا علاقه ای به گذاشتن نظر ندارم چون می بینم بعضی ها چطور از این گرانی لذت می برند ناراحت می شوم،مهم نیست! مهم این است که بارها گفته ام پول بدست آمده از این دلال بازی ها خوردن ندارد!وقتی که برای آن ذره ای کار نشده تولید نشده و ...

روزهای خوبی رو برای دوستان عاشق گرونی آرزو می کنیم.

ادامه
مژگان شناسه نظر: 9683 20 خرداد 1391 - 18:41

الان سایت صرافی تهران قیمت دلار رو زده 1828 و سکه 690 دوستان نظر شما چیه یعنی امروز انقدر رفت بالا .؟

ادامه
راستگو شناسه نظر: 9684 20 خرداد 1391 - 18:50

هر زمان که بخواهند میگویند تحریم ها اثری ندارد ولی تا اتفاقی میافتد که باید پاسخگو باشند میگویند تحریم هستیم

بالاخره تحریم اثر دارد یا نه ؟ نمیشود که مردم را خ... حساب کرد !

ادامه
مهدی اخوان شناسه نظر: 9690 20 خرداد 1391 - 19:36

مهران جان پیش بینی برای از این به بعد بکنید
با تشکر

ادامه
خبر ارزی شناسه نظر: 9692 20 خرداد 1391 - 19:39

دوستان عزیز طبق شنیده های موثق در مذاکرات شانگهای در کشور چین جلسه ای بین پوتین و احمدی نژاد صورت گرفته است و پوتین بطور صریح به رییس جمهور گفته است اگر قرار است در مسکو همان حرفهای بغداد زده شود اصلا احتیاجی به مذاکره در مسکو نمی باشد چرا که وجهه روسیه مثل بغداد و استانبول نیست .اگر در یکی دو روز دیگر حرف از کنسل شدن مذاکرات آمد بدانید اوضاع واقعا خراب است اما اگر تاریخ مذاکره بهم نخورد مطمین باشید توافق به هر شکل انجام می شود و قیمتها را خودتان می توانید حدس بزنید

ادامه
شهریار قهرمانی شناسه نظر: 9693 20 خرداد 1391 - 19:57

وقت بخیر آقا مهران،آقا محمدرضا،آقا پوریا.
خسته نباشید تحلیلهای شما تتا هفته ی گذشته 99% درست بود اما امروز که دلار 1820 تومان شد دیگه شکی نیست که تحلیلهای تکنیکال شما 100% دُرسته. دستتون درد نکنه ممنون از اطلاعات خوبی به برای من و دیگر دوستان گذاشتید. کاملاً حق با شما بود دلار به 1820 رسید و 1810 میخریدند!!
لطفاً بفرمائید : اون اُفت دلاری که صحبتش بود و نوشتید 50-تا 60 تومان اُفت میکنه آیا اتفاق می افته ؟
تحلیل شما برای این هفته چیه ؟
منتظر نوشته های شما هستیم.
با تشکر فراوان.

ادامه
ناصر تیلک شناسه نظر: 9695 20 خرداد 1391 - 20:2

جناب علمداری مگر سونامی گرانی مهار شده بود که دوباره ایجاد بشه؟گران شدن دلار به نفع اقتصاد ما است تمام کشورها برای پائین نگهداشتن ارزش پولشان هزار ترفند به کار می برند ولی در کشور ما این وارد کننده های بنجل های چینی با لابی کردن و جوسازی می خواهند دلار ارزان دستشان برسد تا بنجل چینی به مردم بخت برگشته قالب کنند.

ادامه
پروفسور شناسه نظر: 9701 20 خرداد 1391 - 20:26

خانم مژگان شما ابتدا به ساکن تفاوت هوایی که نفس می کشی و با حواس پنجگانت بشناسو بعد از اون که املای صحیحشو هم یاد گرفتی بیا برای اعمال یا عدم اعمال اظهار نظر بنده تعیین تکلیف کن!مضاف بر این که مخاطب بنده مشخصا شما و مهدی و شهریار نبودید التفات بفرمایید عرض بنده پیرامون احترام گذاشتن به شعور خود و امثالم بود لذا شما و دوستانتان اگر ارزش و بهایی برای شعور خود قائل نیستید امریست کاملا شخصی و ارتباطی به بنده ندارد.

ادامه
پروفسور شناسه نظر: 9702 20 خرداد 1391 - 20:28

خانم مژگان شما ابتدا به ساکن تفاوت هوایی که نفس می کشی و با حواس پنجگانت بشناسو بعد از اون که املای صحیحشو هم یاد گرفتی بیا برای اعمال یا عدم اعمال اظهار نظر بنده تعیین تکلیف کن!

ادامه
gz شناسه نظر: 9703 20 خرداد 1391 - 20:33

اقای تلیک این نوسانات نه به نفع تولیده نه واردات
شما فکر می کنید اگه دلار بشه 3000 دیگه به قول شما بنجل چینی وارد نمیشه؟ همه میرن جنس از اروپا و.... میارن؟
یا خود کفا میشیم؟ عزیزم این راهش نیست.همه دوست داریم جنس ایرانی جون بگیره اما خبرهارو نگاه کن تولید داره نابود میشه

ادامه
پوریا شناسه نظر: 9704 20 خرداد 1391 - 20:43

با تشکر از دوستان بنده همینجا اعلام میکنم به دلیل اینکه برخی فکر میکنند که جای اونها با حضور من تنگ شده دیگر در این سایت مطلبی نخواهم نوشت ضمن اینکه دیگه کاملا مطمئن شدم که این پروفسور ما همون مهران خان است که یکبار با نام مهران و یکبار با نام پروفسور قصد ایجاد حاشیه را دارند ! مهران خان از لحن فعلی شما کاملا مشخصه که مشکلاتی که با نام دومت پروفسور داری چقدر برای شما ازار دهنده است ! و البته بنده جای شما رو تنگ نکردم بلکه هدفم فقط اطلاع رسانی بود ولی شما یکبار با نام مهران و یکبار با نام دومت پروفسور شروع به ایجاد حاشیه کردی و البته کاملا هم خودت رو لو دادی در حالیکه اگر مقداری سیاست داشتی نباید همون حرفهای قبلی که با نام قبلیت (پروفسور ) گفتی با یک لحن دیگه اینجا هم با نام مهران تکرار میکردی و حداقل باید بی طرف میموندی مثل این جمله که گفتی بعضی ها (یعنی بنده) یک چیزایی میگن و بعدش میگن دیدی راست گفتم ! و این دقیقا معنی جمله قبلیست با نام پروفسور نوشتی با کمی تغییرات ! پیشنهاد میکنم یکبار به هر دو مطلبی که نوشتی با دقت نگاه کنی ! ضمن اینکه از اون موقع که با نام پروفسور شروع به بحث کردی و اون غیبت یا قهر یک هفته ایت که بعد اون شروع شد و بعدش اسمش رو گذاشتی مسافرت کاملا نیتت رو اشکار کرد ! و در حالیکه یک ماه پیش تنها کسی بودی که با هم سر دلار بحث کردیم و اونجا گفتم که من در سرمایه گذاران جواب سوالات دیگران رو میدادم و بعد پاسخ شما اون لینک به دلیل اپدیت ارانیکو 5 دقیقه بعد حذف شد ضمن اینکه تا اون موقع شخص با نام پروفسور وجود خارجی نداشت ! و بعدا همون حرفها رو با نام دومت پروفسور تکرار کردی !

ادامه
مهدی اخوان شناسه نظر: 9706 20 خرداد 1391 - 20:56

مهران و محمد رضا عزیز منتظریم...

ادامه
مویایلل شناسه نظر: 9712 20 خرداد 1391 - 21:25

همینک دلار 1887

ادامه
محمد علمداری شناسه نظر: 9717 20 خرداد 1391 - 21:34

جناب آقای تیلک اگر دلار 2500 تومان هم بشود جنس چینی بیشتر می شود چون باز هم جنس چینی ارزان تر از جنس غیر چینی است.
اگر دلار 2500 تومان شود به همان تناسب تورم و گرانی خواهد آمد،بازهم هیچ تفاوتی نمی کند فقط قشر ضعیف جامعه بدبخت تر می شوند آنها که ندارند یا آنها که کارمند هستند روز به روز دچار بحران های بیشتر می شود.
دلار گران هیچ کمکی به تولید اشتغال و ... نخواهد کرد.
دلار باید کنترل شده در برنامه طی چند سال گران شود نه اینکه دلار در یکسال 2 برابر شود وقتی 2 برابر شود یعنی
1- ارزش پول ملی شما 100% از بین رفته است.
2-تورم وحشتناک و بدون کنترل وارد اقتصاد کشور می شود(حداقل کنترل دولت هم از بین می رود)
3-تولید تقریبا نابود می شود چرا که با دلار گران مواد اولیه وارداتی باعث خارج از صرفه شدن تولید می شود.
4-اقشار دهک های پایین جامعه کلا دچار بحران های شدید اقتصادی می شوند.
5-بیکاری باعث ایجاد فساد در جامعه می شود.
6-ریسک سرمایه گذاری خارجی وحشتناک می شود.
7-سرمایه گذاری ملی هم غیر پایدار و رو به فوت می شود.
و...
در کل دلار گران در کوتاه مدت باعث فروپاشی نظام اقتصادی و ... خواهد شد.

ادامه
مژگان شناسه نظر: 9718 20 خرداد 1391 - 21:40

پروفسور یک مقدار ادب داشته باش هرچند یک واژه غریبه برات . و دوم عمدا اینکار ها و این جر و بحث ها رو راه میندازی تا چند نفر که اینجا تحلیل می نویسن دیگه اینکار رو نکنن و حداقل از اصل موضوع دور بشن شاید چون خودت تحلیل بلد نیستی ناراحتی .

ادامه
پوریا شناسه نظر: 9725 20 خرداد 1391 - 22:11

ضمن اینکه مهران خان من در مورد طلای جهانی چندین بار نوشتم و خودت هم میدونی که هر بار درست دراومد و اگه شما هم میتونی و اگر با پایه کار اشنایی بنویس ! هر چند مطمئنم که با اصول اشنا نیستی و فقط با یک نرم افزار ره اورد نوین که خودش سطوح حمایت و مقاومت رو میده این چیز ها رو میگی ضمنا اگه میدونی معنای برگشت اصلاحی چیه و کی ایجاد میشه برگشت اصلاحی فراموش نشود ! هر چند فکر می کنم که اشنا نیستی که اگر اشنا بودی این حرف ها رو نمیزدی مثلا من سه هفته پیش گفتم که احتمال کاهش دلار تا 1650 وجود داره و البته طبق الیوت هم بدست اومد ومطمئن باش که اگه اون موقع اونس به بالای1640 میرسید کاهش دلار تا 1650 اتفاق میفتاد ! البته مطمئنم که با پایه الیوت و الگو ها و اینکه هر موجی چه گونه ایجاد خواهد شد هم اشنایی نداری که اگه داشتی با الیوت اون موقع این عدد رو بدست می اوردی ! و نمونه عدم اشنایی شما اینکه هفته قبل ( دوشنبه ) من گفتم تا زمانی که اونس بین سطوح 1600 و 1640 بماند دلار زیر 1790 خواهد ماند که در تمام هفته قبل همینطور هم شد ( در حالیکه در همان روز دوشنبه گفتی دلار تا 1835 میره بالا و دیدی که نرفت ) و البته مسافرت یک هفته ای شما به دلیل خستگی اغاز شد ! و جمعه صبح گفتم اگر اونس در جمعه شب در بالای 1575 بسته شود احتمال اینکه دلار به بالای 1800 برسه زیاده ! که همین طور هم شد و البته شما یکدفعه از مسافرت برگشتی و البته پس از مقداری سخنرانی با نام دومت ( پروفسور ) با نام مهرانت گفتی که دلار میره بالا ! و جالبه که چندین باره که با نام ( پروفسور ) میگی باید پای تحلیل ماند در حالیکه خودت وقتی گفتی قیمت دلار در دوشنبه به بعد به 1835 میرسه و اینطور نشد سر از مسافرت در اوردی ! و جالبتر اینکه هنوز منظور من رو از اینکه میزان تقاضا برای سکه و قیمت اونس در قیمت دلار چه تاثیراتی دارند نگرفتی و این رو مسخره میکنی که کاملا معلومه که حتی با رابطه اونس و دلار در داخل کشور هم اشنایی نداری و حتما میای میگی که به هم ربطی ندارند در حالیکه همین کاهش اونس در جمعه باعث افزایش دلار شد به دلیل تقاضای بالا ! که همون روز هم گفتم و الان شما این رو یک دستاورد برای خودت میدونی ! به هر حال توصیه میکنم که مقداری مطالعه داشته باشی و تنها به یک نرم افزار اتکا نکنی و البته داشتن شخصیت دوگانه هم چندان جالب نیست ! هر چند مطمئنم که بعد این حرفها با هر دو نامت (پروفسور و مهران ) شروع خواهی کرد ولی حداقل برای اینکه خوشحال بشی میگم که دیگه در این سایت مطلبی نخواهم نوشت !

ادامه
مهران تکنیکال شناسه نظر: 9730 20 خرداد 1391 - 23:25

جناب پوریا
یک بار به شما عرض کردم مشکلات شما با پروفسور به من ربطی نداره و پاسخ اتهام شما را دادم که گفته بودی من و پروفسور یکی هستیم. منتها شما زدی زیر حرفت و گفتی من با مهران نبودم. اما حالا باز این اتهام را مطرح می کنی!! من تا چند وقت پیش شما را نمی شناختم و از طریق تحلیلهات در همین سایت با شما آشنا شدم و هرگز هم صحبتی از سایت سرمایه گذاران نکردم. باز هم تاکید می کنم که مشکل شما با پروفسور ربطی به من نداره. اما منکر این نمی شم که من هم مثل پروفسور از تحلیلهای متناقض شما متعجبم. شما تا چند روز پیش چه با تحلیل تکنیکال و چه غیر تکنیکال پیش بینی افت دلار تا 1650 می کردی ولی یک دفعه نظرت را تغییر دادی و اعلام کردی که دلار جهش قیمت خواهد داشت ولی دلیلی هم برای این تغییر موضع ارائه نکردی. البته هیچ وقت هم نگفتی که جهش قیمت یعنی چه و تا چه حد ؟
حالا اومدی ادعا می کنی که پیش بینی ات درست بوده.
به هر حال من نمی دونم چه جوری می تونم به شما ثابت کنم که من پروفسور نیستم. ولی دلیلی هم نمی بینم که بخوام اینو به شما اثبات کنم. شنا ازادی هر جور می خوای فکر کنی. البته این اجازه را به ارانیکو می دم که IP های مورد استفاده منو منتشر کنه یا با پروفسور مقایسه بکنه و اعلام بکنه.
ضمناً تا اونجا که من نظرات پروفسور را خوندم تحلیل تکنیکال در نظراتش ندیدم در حالیکه تخصص من تحلیل تکنیکال هست و همیشه در نظراتم تحلیل تکنیکال دیده میشه. حالا اگه من و یه نفر دیگه هر دو معتقدیم شما نظرات متناقض داری، دلیل بر این نمیشه که ما دو تا یکی هستیم.
شاید لازم باشه به لینک های زیر یه سری بزنی.

http://www.eranico.com/fa/content/5510/default.aspx
در این لینک شما به وضوح نوشتی این وضعیت باعث ورود موج زیادی از سکه به بازار می شود که باعث کاهش قیمت سکه می شود که اثرات ان مسلما کاهش دلار خواهد بود

http://www.eranico.com/fa/content/5636/default.aspx
در لینک بالا هم شما با تحلیل تکنیکال اعلام افت دلار تا 1715 و 1675 و 1650 را کردی.
باز هم برات لینک بذارم؟!

ادامه
موبایل شناسه نظر: 9733 20 خرداد 1391 - 23:58

الان ساعت 12 شب...دلار 2000 تومن شد
پیش بینی من اینه که تا 3 صبح دلار وارد کانال سوئز بشه واز اونجا با روند صعودی به سمت آفریقا حرکت کنه و وقتی به پیش فروش رسیدیم پس از گرفتن روند نزولی دوباره به ایران بازگردد...

ادامه
مهران تکنیکال شناسه نظر: 9734 21 خرداد 1391 - 0:0

جناب پوریا من راهی پیدا کردم که به شما اثبات کنم که شما اشتباه می کنید.
شما می گید تا قبل از بحث شما و پروفسور راجع به یورو، پروفسور نبود و اون موقع پیداش شد.
این هم لینک مورد نظر شما که پروفسور در تاریخ 13 خرداد برای اولین بار شروع به بحث با شما کرد
http://www.eranico.com/fa/content/5694/default.aspx

خوب ! من عبارت ارانیکو + پروفسور را در گوگل جستجو کردم. به یه لینک برخوردم که پروفسور در تاریخ 7 خرداد یه بحث با جاوید را شروع کرده.
http://www.eranico.com/fa/content/5552/default.aspx
دوستان همگی می دونن که من هیچگاه بحثی با جاوید نداشتم. بر عکس ارتباط خوبی هم با جاوید دارم. جاوید چندین بار به من ایمیل زده و از من راهنمایی خواسته و من هم در حد بضاعت بهش کمک کردم. خود جاوید اگه اینو می خونه می تونه شهادت بده.
پس می بینید که پروفسور یک هفته پیش از اینکه با شما بحث بکنه با جاوید بحث داشته و از اون موقعی که شما می گید، پروفسور یهو پیداش نشده و قبلش هم بوده.
امیدوارم قانع شده باشید که اشتباه کردید و شهامت پذیرش اشتباه را هم داشته باشید. اما اگه هنوز قانع نشدید دیگه مشکل خود شماست.

ادامه
مهدی اخوان شناسه نظر: 9735 21 خرداد 1391 - 0:3

آقا پوریا قبلا پوریا s بودی و هی در مورد افت صحبت می کردی حالا اون s حذف کردی از اسمت که ما نفهمیم و می گی صعودیه روند! عجب!

ادامه
مهران تکنیکال شناسه نظر: 9736 21 خرداد 1391 - 0:3

در مورد اینکه کی تحلیل تکنیکال بلده و کی بلد نیست هم کافیه به درستی و نادرستی پیش بینی های افراد نگاه کنیم. بحث نکنیم بهتره.

ادامه
جابر شناسه نظر: 9737 21 خرداد 1391 - 0:4

محمدرضا عزیز برادر کجایی بیا تحلیلتو ارائه کن...

ادامه
سپهر شناسه نظر: 9739 21 خرداد 1391 - 0:9

آقا مهران برادر من درگیر مسائل حاشیه ای نشو...تحلیلتو ارائه کن
قضاوتو بذار به عهده کاربرای سایت(من به شخصه حق به شما می دیم چون 2 ماهی که تحلیلای شما رو دنبال می کنم راضیم)
پوریا جان بی خیال این بحثا شو لطفا
با تشکر از ارانیکو(انصافا دوست دارم این سایتو)

ادامه
مهدی اخوان شناسه نظر: 9740 21 خرداد 1391 - 0:12

مهران جان جواب ما رو نمی دی؟

ادامه
مهران تکنیکال شناسه نظر: 9741 21 خرداد 1391 - 0:14

آقای مهدی اخوان
این حرفا را نزن . حالا میگه مهران و پروفسور و مهدی اخوان همه شون یک نفر هستن !!

ادامه
مهران تکنیکال شناسه نظر: 9742 21 خرداد 1391 - 0:17

آقای اخوان
این آقای محترم اعصاب ما رو خرد کرده. الان شدیداً چشمام درد گرفته. ان شاء الله فردا صبح اول وقت.

ارانیکو !
می بینم که نشستی فوتبال می بینی بین دو نیمه اومدی آپ می کنی !!

ادامه
عاشق ایران شناسه نظر: 9743 21 خرداد 1391 - 0:20

چرا دعوا می کنید!؟ هر کسی تحلیل خودشو ارائه بده و تو کار هم دخالت نکنید
با تشکر از همه دوستان

ادامه
موبایل شناسه نظر: 9744 21 خرداد 1391 - 0:22

دلار همین الان 1999 تومن شد

ادامه
مهدی اخوان شناسه نظر: 9745 21 خرداد 1391 - 0:25

بهمنی با دولت رفته بود چین منتظر سونامی اقتصادی تو چین باشید...

ادامه
دلاردوست شناسه نظر: 9746 21 خرداد 1391 - 0:36

اقای سپهر من هم مثل شما این سایت را دوست دارم هم بچه هایی که کامنت می گذارند را دوست دارم و البته دلار را هم خیلی دوست دارم و مطمئن بشید تا یک ماه دیگر دلار بالای 2000تومانه . به همه دوستان هم توصیه می کنم که به جای وارد شدن به مسائل حاشیه ای بروند و دلار بخرند که خوشبختی در دلار است و بس .از ما گفتن بود

ادامه
دوستار ایرانی شناسه نظر: 9751 21 خرداد 1391 - 1:15

دوستان عزیز ترا به خدا با هم دعوا نکنید نظر همه شما محترم و مفید است ولی به نظر بنده سیاست بانک مرکزی کشور ما نه به تحیل تکنیکال ونه به سیاست ونه به مذاکره ونه ........ به هیچ چیز دیگه بلکه فقط به نظر بانک مرکزی مربوط میشه اگه یادتون باشه چند روز پیش آقای بهمنی اعلام کرد که میخواهیم دوبرابر پارسال سکه بفروشیم حال با توجه به اینکه انس جهانی پایین آمده با توجه به سخنان قبلی وزیر اقتصاد که ما قیمت طلا را با قیمت دلار کنترل میکنیم به این نتیجه میرسیم که بانک مرکزی با سواستفاده کردن از نشست آتی مسکو و بالا بردن نرخ دلار سعی در تثبیت قیمت سکه روی 700هزار تومن یا بالاتر را دارد و ناگفته نماند که سکه های پیش فروشی تیرماه به مبلغ 630هزار تومن به مردم بیچاره فروخته شده است

ادامه
محمدرضا شناسه نظر: 9755 21 خرداد 1391 - 2:29

ببخشید دوستان، تشکر از همگی و عرض خسته نباشید به مهران عزیز، به نظر بنده 1784 می تواند یک کف جدید باشد اگر فردا قبل از اینکه به زیر 1800 برگردد عدد 1850 را ببیند ، آنوقت در بدبینانه ترین حالت 1750 کف می شود و در حالت خوش بینانه، 1784 کف است اما هنوز معتقدم یک کاهش 60 یا 70 تومانی قبل از عبور از 1850 باید داشته باشیم تا موج 4 از 3 بزرگ تکمیل شود اگر فردا مستقیما از 1818 به زیر 1800 بیاید 1768 کف است در هر سه حالت فوق در هر یک از سه کف وقتی قیمت به بالا برگشت و از کف بالاترش که عددش ذکر شده عبور کرد و حداقل 15 دقیقه بالای آن بسته شد سیگنال خرید برای هدف 1900 صادر شده، ببخشید الان از دکتر آمدم ساعت را ندیده بودم منظورم از فردا امروز است

ادامه
مهران تکنیکال شناسه نظر: 9761 21 خرداد 1391 - 9:38

در آخرین تحلیل که روز جمعه داشتم و البته یک هفته قبل ترش هم همین را گفته بودم، نوشتم که یک الگوی سر و شانه معکوس با هدف کلاسیک 1950 تشکیل شده، اما هدف اولیه 1820 تا 1830 می باشد. و گفتم که قیمت به خط گردن گیر کرده و پیش بینی کردم به زودی دلار 1820 تا 1830 را شاهد باشیم. که دیروز این اتفاق افتاد. دلار تا 1828 هم بالا رفت و حدود 1820 بسته شد. طبق قوانین تکنیکال پس از شکسته شدن خط گردن، احتمال بازگشت به خط گردن وجود داره، در اینصورت من هم مثل محمد رضا 1785 را به عنوان کف دلار می بینم که اگه قرار باشه افتی اتفاق بیفته، می تونه تا 1785 باشه.
اما اگه دلار بخواد روند صعودی را ادامه بده باید مقاومتهای پیش رو 1830، 1850 و 1900 هست.
به هر حال نظر من به نظر محمد رضا خیلی نزدیکه.

ادامه
شاهین صمدی شناسه نظر: 9776 21 خرداد 1391 - 11:3

پروفسور هر کی که هستی خیلی باحالی دمت گرم

ادامه
رضا شناسه نظر: 9799 21 خرداد 1391 - 12:27

موافقت یا مخالفت شما مهم نیست!

ادامه
موبایلل شناسه نظر: 9806 21 خرداد 1391 - 13:9

و اینک دلار 1899

ادامه
ارسال نظر
حداقل 3 کاراکتر وارد نمایید.
ایمیل صحیح نیست.
لطفاً پیوند مرتبط را کامل و با http:// وارد کنید
متن نظر خالی است.

wait...