اخبار و مقالات

آگهی‌ها

کالاها

شرکت‌ها

استیک اسید (Acetic Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

دی اتانول آمین (DEA)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

سدیم کربنات (Sodium Carbonate)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اسید نیتریک (Nitric Acid)

خریدار: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم 1  ریال  
پیشنهاد فروش

اتیل گلیکول (Ethyl Glycol)

فروشنده: :  پترو نیکا اکسیر ملل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphat)

فروشنده: :  کیمیا تجارت تات

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

قیر (Bitumen)

فروشنده: :  VECTAL OIL

1   تن تماس بگیرید   
سفارش خرید

متانول (Methanol)

فروشنده: :  مهرادکو

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

اتیل گلیکول (Ethyl Glycol)

فروشنده: :  پترو نیکا اکسیر ملل

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

استیک اسید (Acetic Acid)

فروشنده: :  بامداد پترو پارسان

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید

مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphat)

فروشنده: :  کیمیا تجارت تات

1   کیلوگرم تماس بگیرید   
سفارش خرید
گفتگوهای جدید ابتدای فهرست نمایش داده می‌شود.
گفتگو‌ها (26471)
محمدرضا شناسه نظر: 11022 28 خرداد 1391 - 15:51

به زمان جهش قیمت نزدیک می شویم اما وقت خرید نیست باید دربرگشت از رشدی که خواهد داشت و در دره جدید بخریم

ادامه
شهریار قهرمانی شناسه نظر: 11020 28 خرداد 1391 - 15:37

تا ساعت ١٥ امروز بازار سبزه میدان قیمت دلار ١٧٨٥ هم بود. اما بازار مثل همیشه نبود و آرامش نسبی داشت بخاطر جلسه مسکو خریداران و فروشندگان همگی منتظر نتیجه هستند.

ادامه
افغان افغانستانی! شناسه نظر: 11019 28 خرداد 1391 - 15:35

دیگه الان موضوع نبود در موردش بحث کنیم همین افغانی مونده بود که خدارو شکر اونم بسترش مهیا شد!!!!!!!!!!!!

ادامه
محمدرضا شناسه نظر: 11013 28 خرداد 1391 - 15:22

سلام مجدد به دوستان، معمولا شاخ و برگ های اضافی تحلیل ها را سخت تر می کند.غرب نه از بحرانش می ترسد نه از جنبس والستریت نه انتخابات یونان نه انتخابات آمریکاوغرب از چیزی می ترسد که نظم سیاسی دنیا را به هم بزند ، اتفاقا شرق هم از همین می ترسد و آن چیزی نیست جز ایران هسته ای حتی با 0.00000001 درصد غنی سازی چون می داند ما سیاست را از خودشان یاد گرفته ایم بنابراین می داند همانگونه که آنها پایبند به چیزی که قدرت شان را تضعیف کند نیستند ما هم نیستیم حالا خودتان نتیجه مذاکرات را حدس بزنید

ادامه
دلار شناس کبیر شناسه نظر: 11008 28 خرداد 1391 - 15:15

بهزاد عزیز شاید ما باید از دریچه دیگه هم به این مذاکرات نگاه کنیم...اوضاع بسیار شکننده اقتصادی امریکا در شرایط فعلی و نیز بحران منطقه اروپا بسیار جدی است مسله یونان.اسپانیا و عدم همراهی آلمان جهت تامین مالی یورو و تغییرات در جهت گیریهای فرانسه بعد از سارکوزی و خطر کاهش رشد اقتصادی چین و مشکلات بزرگ اقتصادی ژاپن و... حالا شاید بگوییم اینها به ما چه؟ یا اینکه ما خیلی کوچکتر از این حرفهاییم....درست اما بحث بحث انرژی است.بازار انرژی با اینکه ما توش سهم کوچکی داریم و حتی در صورت حذف ما از ان جایگزین هم دارد بازاریست بسیار حساس در شرایط کنونی دنیا (میتوانید نوسانهای قیمت نفت را در 6 ماه گذشته بررسی کنید) و تنها تاثیر روانی حذف 2.5 میلیون بشکه نفت در روز از ان بسیار گران تمام خواهد شد و چون آنها بر خلاف ما بسیار دقیق و فارغ از سعی و خطا مدیریت میکنند خودشان از این امر اجتناب دارند در این وخامت اقتصادی فعلی دنیا که ذره ای تغییر برایشان عواقب سنگینی دارد... پس فارغ از ضربه های عظیمی که به ما وارد شده و میشود کماکان باید باور داشت آنها هم به این دلایل در شرایط فعلی مایل به مصالحه هستند ولو اندک و خواستار ایجاد تنش نیستند بخاطر شرایط خودشان...باز هم درود به تو بهزاد عزیز و احترام به نظرت

ادامه
دلار شناس کبیر شناسه نظر: 11005 28 خرداد 1391 - 14:57

دوستانی که اعتقاد دارن از اول تیر به علت تحریم نفتی دلار گرون میشه لطف کنند عنایت کنند که میزان فروش نفت ایران به اروپا رقم بسیار ناچیزیست و عملا این تحریم اثرش از مدتها قبل گذاشته و شاید این جوی که ازش صحبت میشه تاثیرش به مراتب بیشتر از خود تحریم است. در ضمن آیا مردم و بازار خبر از تاریخ این تحریم ندارند و همه منتظرند تا 1 تیر اعلام بشه تا گرون بشه دلار و این روزها بازار بی خبر از اوضاع است؟!!؟؟ من به جد معتقدم بیشتر از هر چیز همین احساساتی بودن ماست که شتاب میده به این اتفاقات...بیاید با منطق و دور از احساسات با مسایل برخورد کنیم و جو را تو این اوضاع افتضاح اقتصادی بدتر از این نکنیم..اگر دوست داشتید آمار فروش نفت به اروپا را نگاه کنید بی غرض و ارقام را بررسی کنید...

ادامه
میلاد شناسه نظر: 11004 28 خرداد 1391 - 14:54

ایران و غرب در حال تلف کردن وقت هستند . تهران به خاطر رسیدن غنی سازی کامل و 5+1 برای خنثی کردن فشار های جامعه جهانی بویژه اسرائیل من به شخصه فکر نمی کنم جامعه جهانی با درگیری که در سوریه هست قدرت در گیری دیگه ای داشته باشه پس تنها سیاست باقی مونده تلف کردن وقته تا یکی از طرفین از پا در بیاد ... ایران به دلیل تحریم ها ، جامعه جهانی به علت بحران اقتصادی جهان و اروپا ... پس نمیشه به راحتی آخر این بازی رو نمیشه پیش بینی کرد ، و تنها آسیب دیدگان این کشمکش قشر متوسط و ضعیف این جوامع هستند .

ادامه
هاوار ازمریوان شناسه نظر: 11003 28 خرداد 1391 - 14:54

با سلام خدمت دوستان
پرسشی از آقا بهزاد کی وکجا مقامات ایران خواهان به رسمیت شناختن غنی سازی 20 درصد شدند ؟برداشت من از سخنان مسئولان به رسمیت شناختن حق غنی سازیه که می توان آن را به غنی سازی 5 درصد تعبیر کرد که تا کنون غربی ها حاضر به پذیرش نشدند اما شواهد نشان می دهد که غرب با غنی سازی 5 درصد موافق است .

ادامه
مقتصد شناسه نظر: 11002 28 خرداد 1391 - 14:53

فکر میکنم این " س " داره شوخی میکنه یا یه جورایی داره سر به سر مردم میذاره!!!!!!! اخه اینجا مگه جای موعظه کردنه /! اگه به امر به معروف کردنه که این همه کردی . بس کن دیگه بابا ! اینجا حرفت خریدار نداره.

ادامه
حامد .ص شناسه نظر: 10995 28 خرداد 1391 - 14:34

مطمئن باشید که مذاکرات شکست می خوره چون نمی اوباما طرفدار اسرائیل هستش و انتخابات آمریکا هم نزدیکه و اوباما به حمایت اسرائیل برای اتنخاب دوباره اش برای ریاست جمهوری آمریکا احتیاج داره و در نتیجه مذاکرات پوچه.....

ادامه
رضا شناسه نظر: 10994 28 خرداد 1391 - 14:34

به نظر من طرفهای غربی به دلیل مشکلات اقتصادی اروپا و ترس از بالا رفتن دوباره قیمت نفت بیشتر از ما از شکست مذاکرات میترسند - آمریکا هم اصلا نمی خواد در این 4 - 5 ماه مونده به انتخابات اوضاع به هم بریزه - مرگ ولیعهد عربستان هم نگرانیشون رو بیشتر میکنه.
من به نتیجه مذاکرات خوشبین هستم

ادامه
morteza شناسه نظر: 10989 28 خرداد 1391 - 14:20

متاسفانه یا خوشبختانه من با بهزاد کاملا موافقم

ادامه
س شناسه نظر: 10981 28 خرداد 1391 - 13:58

وای بر شماها به ترسید از روزی که صدای خرد شدن استکبار جهانی در دنیا طنین انداز شود و دیگر دلاری در کار نباشد. به نظر بنده این بحث ها شرعاً مشکل دارد

ادامه
بهزاد شناسه نظر: 10973 28 خرداد 1391 - 13:49

جناب دلارشناس عزیز

برچه مبنایی شکست خوردن مذاکرات رو دور از ذهن می بینید؟ اتفاقا با توجه به مواضع دوطرف و اختلاف بسیاری که وجود داره رسیدن به نقطه اشتراک بسیار بسیار دشوار هست. بر خلاف تصور شما بنده احتمال بالای نود درصد می دهم که مذاکرات بدون توافق به پایان برسه.

چند روز بعد هم که شروع تحریم رسمی اروپا هست و مجددا عاملی میشه برای صعود دلار. ایستایی دلار در حوالی مرز 1800 یه جور نفس گیری برای شکستن همه رکوردهاست! خواهیم دید.

ادامه
بهزاد شناسه نظر: 10969 28 خرداد 1391 - 13:46

سلام

به نظر من قیمت دلار با برگزاری نشست مسکو بالا میره و وارد کانال 1900 و چه بسا 2000 بشه. انصافا نباید به نتیجه این نشست امیدوار بود چون فاصله خواست های دو طرف زیاد هست.

ایران خواهان به رسمیت شناختن غنی سازی تا 20 درصد در خاک خود هست و غرب به دنبال تعطیلی سایت ها و خروج اورانیوم غنی شده و اجازه غنی سازی تا حداکثر 5 درصد.

خب واقعا چه جوری میشه تصور کرد که نتیجخ نشست مثبت باشه؟؟؟ اونچه مسلم هست طرف مقابل روی حرفش ایستاده و ایران هم خیلی بعید هست که این پیشنهادها رو قبول کنه!

در نتیجه کاملا طبیعی هست که با نزدیک شدن به پایان مذاکرات قیکت دلار صعودی بشه و من فکر می کنم به زودی شاهد دلار با ثبات و نه لحظه ای در مرز بالای 2000 تومان خواهیم بود.

ادامه
دلار شناس کبیر شناسه نظر: 10963 28 خرداد 1391 - 13:32

با سیگنالهایی که از مسکو میرسه میشه امیدوار بود این دفعه توافقات حد اقلی خواهد بود و این به نظر من فعلا تثبیت کننده اوضاع خواهد بود...روند قیمت و تمایلات بازار هم نشان دهنده عدم کشش به خرید بالای 1818 تومان است مگر اینکه جدا مذاکرات رسما شکست بخورد که این امر دور از ذهن است و حد اقل توافقات هم بسیار مفید و محتمل است..در نتیجه من فکر نمی کنم در اینصورت افزایش یا کاهش انچنانی داشته باشیم

ادامه
بابا شاه شناسه نظر: 10959 28 خرداد 1391 - 13:27

حیف که در زمان حال دست ما بسته است. اگر "س" یه قهوه می خورد و میومد به زمان جهانگیر شاه، دست ما باز بود. می دادیمش دست شکوفه یا بلد الملک یک گوشمالی بهش بدهند تا بفهمه دنیا دست کیه. کیه ؟! کیه؟
ببخشید این دیالوگ واسه بابا اتی بود!

ادامه
و شناسه نظر: 10957 28 خرداد 1391 - 13:24

مرتضی جان با اون قسمت از نظر شما که درباره جو روانی موافقم چون از هیچ منطقی پیروی نمیکنه و میتونه تمام معادلات را به هم بزنه و در کنار اون ساده باوری عوام مردم که خودم هم جزئی از این دسته هستم .
از دوستان عزیزم تقاضا دارم فقط درباره مسائل تخصصی صحبت کنند برای بقیه امور جاهای دیگه ای هست

ادامه
morteza شناسه نظر: 10955 28 خرداد 1391 - 13:23

خرید بهتر از دلار در حال حاضر خرید طلاست که که با دلار 1760 معامله میشودواحتمال بالا رفتن انس جهانی در روزهای اینده است

ادامه
مجتبی تهرانی شناسه نظر: 10947 28 خرداد 1391 - 13:15

باسلام خدمت دوستان . اگرچه شواهدنشان دهنده زور گویی است وخیلی ها احتمال کم ارزش شدن پول ایران دربرابر ارزهای خارجی رودارند ولی من به یه چیزی به نام معجزه اعتقاد دارم ومطمئنم خبرهای خوبی درراه است

ادامه
ابراهیمی شناسه نظر: 10946 28 خرداد 1391 - 13:13

سلام به همگی
اومدین بر سر مسائل اقتصادی بحث کنید یا وقت تلف کردن ؟
لطفا افرادی که کف و سقف قیمت دلار یا طلا یا ... رو میدن ، بفرمایند که بر اساس تحلیل تکنیکال یا فاندامنتال تحلیل میکنن و بر چه علت هایی ؟!!!!!!!
یا بر اساس حواس پنجگانه تحلیل میکنن ؟؟؟!!!!! که اگه این باشه واقعا جای تعجب داره

ادامه
عطا شناسه نظر: 10939 28 خرداد 1391 - 13:6

«س»، سید عزیز. یعنی الان اسمت شد «س» مشکل شرعی برطرف شد. اصل نیت است که داری اینجا گفتگو می کنی روی دلار آمریکای جنایتکار مفسد. پس دیگه آلوده شدی و گناه کار. این کلاه شرعی ها دیگه کاربرد نداره.

ادامه
فواد شناسه نظر: 10936 28 خرداد 1391 - 13:4

سلام دوستان، ارانیکو واقعاً ابتکار جالبی زده و جایی رو واسه تبادل اطلاعات فراهم کرده، اما ظاهراً ما نمی تونیم از این امکان به درستی استفاده کنیم. آقای محمدرضا و آقای مهران تکنیکال به خاطر همین بی رفتاری ها کمتر کامنت میذارن. ادبیاتی که به کار میبرید بیشتر مناسب چت روم های یاهو هست تا اینجا

ادامه
س شناسه نظر: 10931 28 خرداد 1391 - 12:58

نه من ترسی ندارم با اسم واقعی خود در اینجا ظاهر شوم ولی خوب می دونید شرعا درست نیست که اینکا را انجام دهم، هر کسی دلار دوست داره فتنه گر هست

ادامه
morteza شناسه نظر: 10930 28 خرداد 1391 - 12:58

با احترام وسلام خدمت دوست عزیز وبگرد
باید قبول کنیم که اتحادیه اروپا و امریکا چند کشور نیستند با توجه به اینکه بو دجه مملکتی ما بر اساس دلار و یورو وباتوجه به فروش نفتی بسته میشود .حال شما دوست عزیز خودت قضاوت کن
1- باتحریم بانک مرکزی مبادلات ما دچار مشکل شودو مهمتر از ان جنگ روانی که در مملکت به وجود میاید.
2-با تحریم نفت ایران قیمت نفت بالا می رود واین امر به گفته رییس بانک مرکزی باعث بالا رفت تورم ودر پی ان دلار میشود

ادامه
نتایج26276تا26300از26471مورد

کاربر گرامی

برای شرکت در گفتگوها، شما باید ابتدا در سایت عضو شوید. برای عضویت می‌توانید از این صفحه اقدام نمایید.

در صورتی که قبلاً عضو شده‌اید، از اینجا، وارد شوید.